Σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά την τελευταία μεγάλη αλλαγή στο design, το Facebook προχωρά σε ένα νέο... λίγτινγκ. Αυτή τη φορά, οι αλλαγές είναι περισσότερο λειτουργικές και λιγότερο αισθητικές, χωρίς ωστόσο να λείπουν οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις.
Ουσιαστικά, το νέο Facebook περιλαμβάνει δύο νέα χαρακτηριστικά - τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα. Το πρώτο αφορά στη δυνατότητα που έχει ο εκάστοτε χρήστης να χαρακτηρίσει ένα post ως highlight. Προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς κάνει το νέο αυτό feature πέρα από το να «καρφιτσώνει» το post στο news feed του χρήστη. Κατά πάσα πιθανότητα, τα hightlights θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικό χρόνο, είτε για να μπορεί το Facebook να αντιλαμβάνεται αυτόματα τι είναι σημαντικό για κάθε χρήστη, είτε για να δίνει γρήγορα ένα ιστορικό των σημαντικών posts.
Το άλλο χαρακτηριστικό είναι το Ticker στη δεξιά sidebar, το οποίο εμφανίζει σε πραγματικό χρόνο όλη τη δραστηριότητα των φίλων. Είναι κατ' ουσία ένα αφιλτράριστο news feed, ωστόσο δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν υπάρχουν κι άλλα στοιχεία που το διαφοροποιούν από την κεντρική περιοχή του Facebook.
Οι αλλαγές έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνονται σταδιακά στους λογαριασμούς και η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.
Ουσιαστικά, το νέο Facebook περιλαμβάνει δύο νέα χαρακτηριστικά - τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζουμε μέχρι τώρα. Το πρώτο αφορά στη δυνατότητα που έχει ο εκάστοτε χρήστης να χαρακτηρίσει ένα post ως highlight. Προς το παρόν δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς κάνει το νέο αυτό feature πέρα από το να «καρφιτσώνει» το post στο news feed του χρήστη. Κατά πάσα πιθανότητα, τα hightlights θα χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικό χρόνο, είτε για να μπορεί το Facebook να αντιλαμβάνεται αυτόματα τι είναι σημαντικό για κάθε χρήστη, είτε για να δίνει γρήγορα ένα ιστορικό των σημαντικών posts.
Το άλλο χαρακτηριστικό είναι το Ticker στη δεξιά sidebar, το οποίο εμφανίζει σε πραγματικό χρόνο όλη τη δραστηριότητα των φίλων. Είναι κατ' ουσία ένα αφιλτράριστο news feed, ωστόσο δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν υπάρχουν κι άλλα στοιχεία που το διαφοροποιούν από την κεντρική περιοχή του Facebook.
Οι αλλαγές έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνονται σταδιακά στους λογαριασμούς και η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.