Ενημέρωση για ψαγμενους

Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Μάθε τις αγαπημένες συνήθειες του Χρήστου Χολίδη


on 15:12


Ο γνωστός τραγουδιστής σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε ποιο είναι το αγαπημένο του φαγητό, ποιο αξεσουάρ δεν αποχωρίζεται ποτέ, αλλά και ποιο τραγούδι θα ήθελε να έχει ερμηνεύσει.

Μιλώντας λοιπόν στο περιοδικό People μάθαμε για εκείνον ότι το αγαπημένο του φαγητό είναι: «Πένες βουτύρου με τυρί. Δεν το μαγειρεύω εγώ, αλλά είναι το αγαπημένο μου πιάτο».

Αξεσουάρ: «Δεν αποχωρίζομαι ένα μικρό μενταγιόν που φοράω στο λαιμό και ένα βραχιολάκι στο ίδιο στιλ. Κόκκινα και τα δύο, τα έχω για γούρι».

Τραγούδι που θα ήθελα να έχω τραγουδήσει: «Το “Φύσηξε ο Βαρδάρης” του Νίκου Παπάζογλου. Είναι ένα τραγούδι που το λέω πάντα».

Άσκηση που λατρεύω: «Το σκι το χειμώνα στο βουνό και το ποδήλατο το καλοκαίρι».

Σέξι σε μια γυναίκα: «Με ενδιαφέρουν πάντα ο σεβασμός και η ταπεινότητά της. Θεωρώ σέξι τη Monica Bellucci».

Στο κομοδίνο μου έχω πάντα: «Επειδή το κρεβάτι μου είναι ψηλό, δεν έχω κομοδίνο και έχω μόνο μια καρέκλα. Εκεί έχω πάντα μόνο ένα μπουκαλάκι νερό».